۴ پاسخ

بعد ۳۵ هفته نامه میده دیگه اگه خصوصی باید بری اتاق رزرو‌ کنی اگه ن اون روز بری نامه بدی تمومه

من ۳۴ هفته رفتم نامه داد

وارد ماه ۹بشی،دکترت بهت نامه میده من شنبه رفتم بهم نامه داد ۲۹سزارین میشم انشالله

وقتی دکترت نامه بده

سوال های مرتبط

مامان neneooo مامان neneooo ۱۳ ماهگی