خانما داخل واژنم یکم درد میکنه طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

منم کلا دردمیکنع مخصوصاموقعه بلندشدن جابجاشدن اذیت میشم طبیعیه؟؟

من گاهی تیر میکشه تو واژنم شدید ، از دکترم پرسیدم گفت الان تو ماه دردی ، کاملا طبیعیه البته یه کوچولو عفونت داشتم که دارو نوشت

عفونت اگه نداری اره

سوال های مرتبط

مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری