خانمایی که آسپیرین میخورید شیاف پروژسترون هم میذارید؟

۶ پاسخ

اره تازه انوکسا هم می‌زنیم دوفامدم میخوریم😅

ن من فقط آسپرین میخورم روزی یکی

بله هر شب

آره میذارم من

من تا هفته ۲۰ میذاشتم ولی حالا ن شبی دوتا آسپرین انوکساپارین هم میزنم ولی وقتی دلدرد داشتم باشم یکی میذارم
باید از نظر طول سرویکس بررسی بشی اگر خوب بود دیگه نیازی نیست

اره میذاریم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری