اره تازه انوکسا هم میزنیم دوفامدم میخوریم😅
ن من فقط آسپرین میخورم روزی یکی
بله هر شب
آره میذارم من
من تا هفته ۲۰ میذاشتم ولی حالا ن شبی دوتا آسپرین انوکساپارین هم میزنم ولی وقتی دلدرد داشتم باشم یکی میذارم
باید از نظر طول سرویکس بررسی بشی اگر خوب بود دیگه نیازی نیست
اره میذاریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.