۱۲ پاسخ

هرشب بزار ضرر نداره
جلوگیری از سقطه

منم دکترم برام نوشت هر شب

من هر شب اینجور خیالم راحت تره

من هر هشت ساعت میذاشتم الان هر ۱۲ ساعت

منم هماتوم دارم شبی یه دونه میزارم

دکتر گفته روزی یدونه اونم شبا

عزیزم دلبخواهی که نیست سرخود که نمیزارن دکتر تجویز میکنه براشون

من هر شب

روزی دوتا میزارم

من قبلن بخاطر طول سرویکس میزاشتم جفت پایین بود الان هر وقت درد دارم میزارم تا ۱۸ هفته مرتب استفاده میکردم

من روزی دوتا میزارم

جلوگیری از سقط و جای بچه رو محکم میکنه
بعضیا هر شب بعضیا هر دوازده ساعت بستگی به پزشک داره

سوال های مرتبط