بچه ها من خیلی هوس دوغ میکنم میخورم مشکلی ک نمیشع

۱۹ پاسخ

بخور ولی اگه دیدی کم کم معدت درد گرفت بدون باید کم بخوری

هه مث منی😂

منم عشقم شده دوغ

وای دوغ عالیس😍

وای من سر دوتا بارداریم از دوغ متنفر شده بودم

طبیعیه بنظرم

منم سر بارداری اولم همش هوس دوغ و چیزای شور میکردم

دوغ خییلی سرده بنظرم یکم‌کمتر بخورین بهتره

من وقتی دخترم باردار بودم ۹ماه فقط دوغ خوردم
وقتی دنیا اومد خونشBمنفی شد نمیدونم از دوغ بود یا خیر

من از بارداریم ویارم دوغ بوده مخصوصا گازدار😋

اوه من چند روزه اندازه ی تمام عمرم دوغ خوردم 🫠😅😅😅 توش بکم نعنا و شوید بریزی فکر کنم سردیش کمتر میشه

نه من سرپسرم خیلی دوغ میخوردم ولی سراین یکی بدم میاد ازدوغ

منم همینطور ولی مراقب فشار خونت باش

وای منم فقط دوغ میخورم از همه چیز بدم اومده

من سرپسرم بجای اب دوغ میخوردم
هیچی نمی‌شه بخور نوش جونت

نه عزیزم من که بیشتر ماست پنیر میخوردم خالی خالی

ولی گرمیجات هم‌یکم‌بخور‌کنارش

نه ولی مراقب نمک باش

ن اتفاقا منم زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری