۵ پاسخ

بعد از ۱سال باید با غذا بیشتر سیرش کنی وزن اصلیشو از غذا دریافت کنه بچه
درمورد شیرم من نان از اول به دخترم دادم خیلی راضی بودم اپتامیل و سوپرامیلم دادم که به دخترم نمیساخت البته خیلی کوچیکتر بود میدادم بالا میاورد

نان ببلاک و اپتامیل
اکثر بچه ها اینارو میخورن

اپتامیل
من خودمم کلا اپتامیل میدم وزن دهی خوب

آپتامیل

نان
حتی همسایمون از اول گفتم نان بگیر ۵ نمونه عوض کرد دکتر واسش تا نان دادش

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی