۲ پاسخ

من از تقریبا یک ماهگی دارم این شیر رو میدم.چرا؟

من دادم چون بچه ام کولیک شدید داشته سه روز دکتر عوض کرد ببلاک کامفورت داد گفت اپتامیل پرونترا خیلی نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی