سلام طبیعی من یه درد خفیف تو واژن احساس می‌کنم
ی

۱ پاسخ

سلام اره ولی از دکترت بپرسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ودوم بارداری