۵ پاسخ

منم همه اینارو دارم عزیزم
میگن طبیعیه ولی باز اگه دوست داشتی از دکترت بپرس

منم مثل شماهستم اتفاقا همین الان این ترشحاتو دیدم اما بویی نداره فکر کنم درد اینا طبیعی باشه
اگه ترشحاتتون بویی نداره موردی نداره

وای منم دارم یدفعه ی تیر هم میکشه میترسم یهو هی با دستمال چک میکنم خودمو

انقباضات رحم و لگن تا ۹ ماهگی هست

درد تو واژن منم دارم 🥲 نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری