۴ پاسخ

اره برا من زیاد بود سونو رفتم اوکی بود دکترم گفت اینا طبیعی ان

بله من داشتم و دارم حتی از ترس سونو رفتم

عزیزم کلا هرچقدر جلوتر میری ترشحاتت بیشتر و بیشتر میشه و اگه بوی بدی نمیده و سوزش نداری هیچ نگرانی ای نداره

بله من دارم

سوال های مرتبط

مامان امیدم 🐣 🩷🩷 مامان امیدم 🐣 🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی
مامان معراج و مهراد🙂 مامان معراج و مهراد🙂 ۴ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری