ببخشید کسی میدونه علت از چیه که ان تی جنین بالا میشه

۳ پاسخ

آره.نوشته آمیوسنتز

نمی‌دونم والا برا من سونو عالی بود ولی آزمایش بالا بود رفتم naptخداروشکر همه چی خوب بود

دکتر باید بگه . اما اگه خیلی بالا باشه حتمن مشکلی داره . زیر ۲ اوکیه

سوال های مرتبط

مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان نازنین وتودلی🎀 مامان نازنین وتودلی🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی