سلام میشه از روی ازمایش فهمید بچه چیه

تصویر
۸ پاسخ

ایشالله هرچی هست صحیح و سالم باشه ولی سونوی آزمایشگاه نور آقای ساکی خیلی تشخیصش دقیقِ

من سونو ان تی که رفتم گفتن دختره بعد خرم آباد یه سونو دیگه رفتم گفت پسره ان تی کلا دقیق نیست

سلام عزیزم نه از رو سونو مشخصه ،ان تی چی بهت گفت؟

انتی احتمال نداد

انشاالله هرچی‌ هست‌ صحیح‌ وسلامت‌ بغلش‌ کنی

هیچ صفحه دیگه ای نداره؟

میگن اگر فری بتا کمتر از نیم باشه پسره و اگر بیشتر از نیم باشه دختره
ولی نمیدونم تا چه حد درسته

اینم صفحه دومش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجک مامان جوجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ثنا مامان ثنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اااا مامان اااا هفته بیستم بارداری