۱۳ پاسخ

منم خیلی میترسم زایمان دوممه

من خیلی میترسیدم البته نمیدونم چطور شده از وقتی باردار شدم ترسم کمتر شده😂

من بچه سوم اصلا نمی‌ترسم

ماشاالله بهت عزیزم بااین سن چجوری میتونی دوتا بچه بزرگ کنی ایشالا خدا اینقد صبر قدرت بهت بده کن تنهایی از پسش بر بیایی

منم میترستم

من نمیترسیدم
دیشب خاب دیدم دارم زایمان میکنم ازاون موقع میترسم

ااای بابا فیل ک نمیخای بزایی

ینی به اندازه اولی قراره درد بکشیم؟؟؟😔

کاملا طبیعیه اما اینشکلی فکر کن که قراره نی نیتو بغل بگیری😍 ترست میریزه

مثل من

منم موقعیت تورو دارم بهش فکر نمیکنم خدا بزرگه

من با اینکه دومیه 🙁

نترس بابا خدا کمک می‌کنه😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آیلین و نی‌نی💙 مامان آیلین و نی‌نی💙 هفته سی‌ونهم بارداری