دلایل سزارین شدنتون بهم بگین لطفا؟؟

۷ پاسخ

من طبیعی روتخت بودم اماچون دهنه رحمم بازنشدسزارین شدم

سست درد هستم

اینم عزیزی

تصویر

شماره عسگری نژاد

تصویر

فوبیای طبیعی داشتم

دکتر عزیزی

ترس زیاد از طبیعی

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۶ ماهگی