دلایل پزشکی زایمان سزارین چیا هستند؟

۳ پاسخ

۱.بچه بریچ باشه
۲.وزن بچه بالای ۴۵۰۰ باشه
۳.مادر فشار خون یا دیابت بالا داشته باشه
۴.ضربان قلب بچه حین درد طبیعی افت بکنه
۵.بند ناف چندین دور محکم دور گردن بچه باشه
۶.لگن مادر خیلی کوچیک باشه یا زگیل تناسلی داشته باشه
و....

آنزیم کبدی بالا

جفت پایین نی نی بریچ باشه من همین دوتارو میدونم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی