۵ پاسخ

سلام ببخشید ی سوال تونستید از رستمخانی نامه بگیرید؟؟ بیمارستان قبول میکنه نامه رو؟؟

تو که میزایی سوالات تموم شه ؟🤣🤣🤣🤣....دختر انقد پیگیر نباش هرچی دوس داری بخور من شاید باورت نشه سیب زمینی خوردم شب قبلش
گشنمم نشد اوکی بودم

من جوجه خوردم

میگن باید سوپ بخوری انگار

فقط شامش پلو با کباب بخور ک از اونور چندساعت ناشتایی ضعف نکنی

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری