۴ پاسخ

من دوسه بار معاینه تحریکی شدم درد خاصی نداشت بیشتر حس فشار داشت معاینه عادی که اصن درد نداشت

من که زایمان اولم نیست باید برم معاینه؟

من دیشب معاینه تحریکی شدم خیلی درد داش

من قراره ۵ شنبه معاینه بشم😅

سوال های مرتبط

مامان صبا🤍 مامان صبا🤍 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی