خیلی سخت نیست منم شل گرفتم اولش یه کم دردم گرفت ولی بعدش عادی بود
راحت
درد که اصلا نداره فقط حس میکنی خب یه چیزی میره تو
و کلا ۱۰ ثانیه ام نمیشه
معاینه لگن که درد نداره، با دوتا انگشت ژلی معاینه میکنه دکتر، معاینه تحریکی یکم درد داره، هردوش قابل تحمله، یعنی به محض اینکه دستش درمیاد دیگه دردی نداری، کلا یک دقیقه هم طول نمیکشه(برای من که اینطوری بود)
درد زیادی نداره اصلا نترس اگه خودت رو شل کنی که هیچی درد حس نمی کنی بیخود واسه خودت فکر ترس نباف عزیزم
من همین امروز معاینه شدم و با توجه به نظرات بقیه که روم تاثیرات بدی گذاشته بود خیلی میترسیدم اما وقتی معاینه انجام شد دردی حس نکردم و راضی بودم .
من تو ۲۲ هفته معاینه شدم اونقدرا هم وحشت ناک نیست فقط باید خودتو شل بگیری
معاینه چی واسه زایمان طبیعی منظورته
درد زیااااد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.