۳ پاسخ

من توی اتاق عمل ک دخترم دنیااومد شیرداشتم وحین بخیه زدن داشت شیرمیخورد ولی بعدش دیگه نخورد وشیرخشکی شد

توی اتاق عمل گذاشتنش رو سینه ام
توی ریکاروی ام‌ شیر خورد واسه اولین بار

من بعداز عمل ک از اتاق اومدم بیرون بردنم ریکاوری بچه رو اوردن ازسینم بهش شیر دادن تا بعدش رفتم تو بخش اوردن کنارخودم و مرتب شیر میدادم

سوال های مرتبط