میگو پرورشی تو بارداری طوری نیست بخوربم ؟

۴ پاسخ

نه خیلی میگو خوب و مفیده

خیلی خوبه ولی زیاد نخور چون چربی خون وفشار رو بالا می‌بره.

منم خیلی میخورم
برای نی نی خیلی خوبه

خیلیم مفیده عزیزم نوش جان

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🩵nini مامان 👶🏻🩵nini هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ویکم بارداری