۸ پاسخ

بدون سس خوبه مایونز داخلش تخم مرغ خام داره

من ک خیلی وقته میدم

من مخصوص خودش درست میکنم با ماست
سس ندی بخوره بهترع

ن بابا
فقط سرده بعدش ابجوش زنجبیل با نبات بده

من بدون خیار شور و‌با مرغ دادم ،به جای سس هم ماست و آب مزغ زدم یه هویچم انداختم کتار مرغ پخت اونم زدم

نه بابا من که میدم

یه ذره سنگینه

با مرغ بدون سس با ماست بده خیارشور هم نزن

سوال های مرتبط

مامان دخترم 🤍 مامان دخترم 🤍 ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی