کی تست بزنم بنظرتون دوروز پیش زدم منفی بود 🥲

تصویر
۴ پاسخ

نه نزن زوده

من روز دوم زدم منفی بود امروز شد چهار روز تاخییر یعنی امکان داره باردار باشم

بزار تاخیر بخوری بعد بزن دو روز تاخیر نشون میده

بذار حداقل ۳ روز بگذره

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل قصد بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
معجزه 😅☺️ معجزه 😅☺️ قصد بارداری