۷ پاسخ

منم فعلا دکترم همین حدود گفته ۱۴ بهمن

دکتر من گفته بخاطر فشارخونت مشخص نیست طبیعی بشه با سزارین خودم دوست دارم ۱۴ بهمن بیاد بچم ولی برا طبیعی ۲۰ بهمنه وقتش

منم سزارینم تاریخ 11بهمن

شما چرا سزارینی ؟خودتون خاستین؟

منم سزارینی ام احتمال زیاد تو 15 اینا بهمن سزارین میشم، شما دکتر بهتون تاریخ داده؟

من ولی 15بهمن ـ
البته اضافه کنم بارداری اولمم 15بهمن زده بود دگتر ولی 10بهمن پسرم دنیا اومد

خوشبحالت ساحل جون

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 مامان شاهان🩵شاهدخت🩷🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد