۸ پاسخ

بله من رفتم مشاوره و صحبت کردم
خیلی دو دل بودم
ولی تولد و بند ناف بچه یکباره
انشالله پولش صدقه باشه و استفاده نشه ولی حتی برای اطرافیان و خانواده هم خوبه و میشه استفاده کرد
دیگه همچین موقعیتی پیش نمیاد
پس ارزشش رو داره

بله من میکنم یک مرکز تو مشهد هست که تویه سه سقط میتونی پرداخت کنی قسط اولو که بدی قسط دوم چهار ماه بعدش هست

اره من دیروز رفتم ثبت نام کردم هزینشم دادم وسایل مورد نیازشم دادن بهم

ببخشید من اینو الان دارم می‌شنوم اطلاعاتی ندارم میشه توضیح بدی عزیزم

هزینه نقدیش ۱۶،۲۵۰ هستش
هزینه اقساطی با چک سیادی
اول ۷۵۰۰ نقد
یه چک ۵۵۰۰ سه ماهه
یه چک ۴۵۰۰ ۶ ماهه هستش
سالانه هم تولد بچه ۷۵۰ تومن هستش

اون پی هست گلم ؟

ن بابا گرونه پشیمون شدم

خیلی گرون شده 😢، واقعا بخاطر مسئله مالی من نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی