۸ پاسخ

تولدت مبارک انشالله سال دیگه بهترین تولدو با بچه تو بغلت بگیری منم دی ماه دنیا اومدم

یعنی خودم اولین بارداریمه انقد گفتن بیمارستانا همه ۶ ما ۷ما زایمان کردن انگار خودم هر لحظه امادم 🤣🤣🤣🤣

عزززیزم بسلامتی.
یاد موضوع انشاالله دبستان افتادم

میشه بگی انقباض هات چجوری بود عزیزم
منم دوروزه شکمم هی سفت میشه هی شل میشه نگرانم

😍😍😍

اها گفتم شاید سزارین باشی الان

اخیی انشالاه تندرستی خوش قدمیش

بسلامتی زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۷ ماهگی
مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی