خانم ها ماه نهم خود را چگونه میگذرانید 🥴

۲۴ پاسخ

با روزشماری برای روز زایمان🫠🫠🫠

من با خوشی و کلی خرحمالی برای قوم شوهر
مادرشوهرم سکته کرده
انقد رو پا وایمیسم یعنی شبا با این پاهای ورم کرده ناله میکنم
دلم نمیخواد بچم زود دنیا بیاد😔

دیگه روزشماریه منکه خدا بخواد ۱۸ سز میکنم پناه بر خدا

با کمردرد،زیرشکم درد میکنه ، استخون واژنم و لگنم داره میشکنه ،نفسم تنگه ،شبا نمیتونم بخوابم ،حالت تهوع دارم ، گشنمم میشه بعد نمیتونم چیزی بخورم بازم بگم😂

تموم نمیشههههه

دقیقا نمیگذره

بافکروخیال

نمیگم به سختی چون حتی لفظشم سختیشو بیشتر میکنه … با شکر خدا گفتن🦋 با دعا کردن برای زایمان خوب 🌿با امیدو ذوق دیدنش🥹 با قلبی پر از عشق 🫀

به سختی هرلحظه انتضارمیکشم برای زایمان...بندناف پیچیده دور گردن بچم پرازاسترسم

من یکشنبه نوبت دکتر اگه چرخیده باشه میرم برا سزارین خداکنه بچرخه🙏😍

به سختی دیگه شدم عین ماشینی ک بنزین تموم کرده همش خاموش میشع 😑☹️

با درد عصابنیت انتظار بی قراری کلا خیلی بده افسردگی گرفتم

به نام خدا با انتظار وبه سختی😅

به سختی

به سختی با دردشدید استخون واژن
تنگی نفس
بی‌خوابی
بی‌حالی وکسلی
وروزشماری روز زایمان....
من زایمانم انشالله هفته بعدسه شنبه است.

سنگینی و استرس زایمان و خوشحالی همش قاطی

به سختی🤦‍♀️

امروز واردش شدم با سنگینی و نفس تنگی و درد لگن و ایتخون واژن انگار شکسته

به سختی بلندو کوتاه شدن خیلی برام سخت شده کمر درد دل درد واژن درد اصلا ی حال بدی دارم😭

با درد و افسردگی شدید

به سختی
با پا درد شدید
سنگینی ززیاد
نفس تنگی شب ها
درد شدید واژن
باز با همه اینا بند ناف دور گردن بچه
مایع دور بچمم کمه

با سختی و بی‌خوابی درد فراوان

روزای آخرم و سختتتتت

با کمردرد و درد زیر دل و نفس تنگی و ضعف و بی خوابی 🥹🥹🥹

سوال های مرتبط

مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم ۱۱ ماهگی