ببخشید میگن به در بارداری خوبه همینجوری باید خورد یا دم کرد؟

۷ پاسخ

سلام روزبخیر
دوستان امروز رفتم دستشویی ترشحات زرد رنگ ازم دفع شد ،عفونت فکر نمیکنم داشته باشم ،یعنی چی بوده

من همینجوری میخورم

من پوست میگرفتم میخوردم

من هر دوش

بارداری عزیزم؟

به خیلی عالیه

همینجوری باید خورد مثل سیب پوست بگیر بخور

سوال های مرتبط