کسی قرص زینتوما واسه تهوع خورده؟خوبه؟

۳ پاسخ

نه تاثیری نداره

چه وقتایی میخوری؟

من دمیترون میخورم 4قسمتش میکنم خیلی برام خوبه اثرداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گنجیشکا مامان گنجیشکا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری