سلام خانما خوبیدامروز زایمان کردم

۸ پاسخ

مبارکه عزیزم
طبیعی بودین؟

دوسانت ولی کیسه اب بچه توخونه پاره شد

مبارکه خوش قدم و پر روزی باشند

مبارکه قدمش برای منم دعا کن دو روز تاخیرم فردا بی بی بزنم مثبت شه

چند سانت بودی ک رفتی بیمارستان

مبارکه عزیزم❤💋

مبارک باشه عزیزم🥹🥹❤️برا ما هم دعا کن😍

مبارک باشه قدمش پر خیر و برکت😍

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی