۵ پاسخ

تاموعدت صبرکن

من روز ۱۴ امروز منفی شد سه روز به موعدمه ناامید شدم

من حتی روز ۱۲ ازمایش خون دادم منفی شد و روز ۱۵ مثبت شد

روز ۱۰ برای همه منفیه چه باردار باشی چه نباشی

حتی اگه باردار هم باشی ۱۰ آزاد سازی منفیه
چون اثر امپول بعد از ۱۰ روز از بین میره و اگه باردار باشی از روز ۱۱ به بعد کم کم شروع میکنه به بالا رفتن hcg که بعد از روز ۱۵ نشون میده

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 مامان 𝓜𝓪𝓱𝔂𝓪𝓻🌙 هفته پنجم بارداری
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری