روز۱۰ازاد سازی تست زدم منفی اومد یعنی منفیه کلا

۳ پاسخ

سلام کو عکسش بزار

اره برای منفی شد پریود اومد

اقدام نکن تو این اوضاع لطفاااا

سوال های مرتبط

مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری