۷ پاسخ

اره میشه

اگه وزن و رشدش خوب باشه اره میشه دوستمم ۳۷ کیسه ابش پاره شد زایمان کرد مشکلیم نداشت خداروشکر

بعد ۳۷هفته سزارین میکنن اکثرا

اره میشه

یه کم زوده ب نظرم هرچی هفته ات کامل تر باشه بهتره

فک میکنم بچه کامله ولی تا ۳۸ هفته و چندروز جا هس

اره چرانشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری