ازیترو مایسین میتونم تو بارداری بخورم؟

۵ پاسخ

سر خود دارد مصرف نکن عزیزم با دکترت مشورت کن

فکر کنم خوب نیست. دکتر گفت فقط استامینوفن ساده و دیفن هیدرامین مجازه. تازه دیفن هیدرامین هم زدم گوگل نوشته بود باعث لب شکری میشه نخوردم.

گلودرد دارم. تب و استخون درد

به دکترت بگو مشکلت چیه خودش بهت میگ چی بخوری

بله به من دکتر هفته پیش داد

سوال های مرتبط

مامان RoSa مامان RoSa هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیان مامان نیان هفته نوزدهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری