۴ پاسخ

من دردم خفیف ولی ترشح دارم و همشفکرمیکنم پریود شدم میرم میبینم خبری نیست یه روز به موعودم مونده امیدوارم هر و باردار باشیم

نه عزیزم ۲۹ موعدمه ۱۲ روز تا پریم دیروزم امپول ازاد سازی بزنم اگه هم مثبت بشه احتمال داره کاذب باشه

منم دارم ۳روز به موعدمه

نه هنوز ۲۹ موعدمه نمیدونم چرا کمر وزیر دلم دسر دردم یعنی ممکنه باردار باشم یه تست بزنم صب روز۱۵ سیکل هستم نه با با تا بیست ونعم خیلی وقته یعنی میگی حامله ام شاید فکر نکنم عزیزم تست بزنم به نظرت نشون میده با این همه فاصله تا پریم

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته دهم بارداری