خانوما فشار چقد بالابره ضررداره؟

۳ پاسخ

از ۱۳ به بالا خوب نیس

از 13 دیگه خطرناکه من از دکترم پرسیدم تا 12 نرماله

از ۱۵ به بالا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان یسناوتودلی مامان یسناوتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری