من 500 خوردم
من رفتم دکتر متخصص داخلی بهم ۵۰۰ داد مصرف میکردم
من همیشه 500 میخورم 325 روم جواب نمیده
ویروس گرفتم استخوان هام داره میترکه
نخور خب
عزیزم ۵۰۰ و ۳۲۵ دوتاش یکیه و ضرر نداره تو بارداری فقط باید ساده باشه کدئین نخوری
ب نظرم نخور اخه بدن درد طبیعیه باید بهش عادت کنیم 😂من خودم سعی میکنم داروهای اضافی نخورم حتی سرما خوره هم شدم هیچ داروی نخوردم
اکروز اینستا ی متخصص میگفت اصلا استفاده نکنید عوارض داره با جنین ک 😥 منم ویروس گرفته بودم کلی مصرف کردم اون موقعه
۳۲۵ فقط میتونی
۳۲۵ توصیه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.