۱۰ پاسخ

من 500 خوردم

من رفتم دکتر متخصص داخلی بهم ۵۰۰ داد مصرف میکردم

من همیشه 500 میخورم 325 روم جواب نمیده

ویروس گرفتم استخوان هام داره میترکه

نخور خب

عزیزم ۵۰۰ و ۳۲۵ دوتاش یکیه و ضرر نداره تو بارداری فقط باید ساده باشه کدئین نخوری

ب نظرم نخور اخه بدن درد طبیعیه باید بهش عادت کنیم 😂من خودم سعی میکنم داروهای اضافی نخورم حتی سرما خوره هم شدم هیچ داروی نخوردم

اکروز اینستا ی متخصص میگفت اصلا استفاده نکنید عوارض داره با جنین ک 😥 منم ویروس گرفته بودم کلی مصرف کردم اون موقعه

۳۲۵ فقط میتونی

۳۲۵ توصیه میشه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد