۱۲ پاسخ

من دوبار معاینه شدم دفعه اول خیلی استرس داشتم خودم رو سفت کرده بودم بار دوم خودم رو شل کردم اصلا درد نکشیدم

من ک جر خوردم از درد🤣 تعجبم خانما میگن درد نداره

عزیزم رحم ارتجاییه اصلانمیفهمی بعدشم دوتاانگشت که بیشتر نیست😂

اولین معاینم هفته ۳۶اینا بود فک کنم دکترم میخواست ببینه لگنم چجوریه میتونم طبیعی بیارم

گلم اون معاینه تحریکی که دستشو میچرخونه

منم درد نداشتم

عزیزم مثل رابطه جنسی هستش دردنداره

همه معاینه میشن؟

اخه میبینم اینجا هی میگن می‌ترسیم درد داره اینا
مگ‌چیه🤭

نه والا شل کن

نه دردی نداره

اصلا درد نداره منکه چیزی نمیفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی