۶ پاسخ

الان من دارم میدم حس میکنم وزن دهی اش نسبت ب گیگوز و آپتامیل و تروویتال بهتر بوده

من نان ای ار میدم ک نکنه بیاره بالا خوبه اره در کل نان سنگینه و باعث چاقی بچه میشه

بین گیگوز، سوپرامیل و نان به دختر من نان بیشتر ساخت

دنبال چاقی و تپل شدن نباش. به بچت بسازه و وزن دهی نرمال باشه حله

من فعلا ده روزه میدم حالا معلوم نیست چاق شده یان

ما از اول نان خوردیم .کاملا نرمال

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۳ ماهگی
مامان اسما مامان اسما ۱۶ ماهگی