الان من دارم میدم حس میکنم وزن دهی اش نسبت ب گیگوز و آپتامیل و تروویتال بهتر بوده
من نان ای ار میدم ک نکنه بیاره بالا خوبه اره در کل نان سنگینه و باعث چاقی بچه میشه
بین گیگوز، سوپرامیل و نان به دختر من نان بیشتر ساخت
دنبال چاقی و تپل شدن نباش. به بچت بسازه و وزن دهی نرمال باشه حله
من فعلا ده روزه میدم حالا معلوم نیست چاق شده یان
ما از اول نان خوردیم .کاملا نرمال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.