۱۰ پاسخ

منم ندارم

آره چون که من کسی رو ندارم یک لیوان آب دستم بده

تو‌علاعم نداری بنده خاص خدایی
بگیر ب جا ما هم لذت ببر

من شوهرم نبرده منو سنو گرافی حتی آزمایشی ندادم فقط از بی بی چک فهمیدم باردارم دعاکنید باشه بعد ۱۰ ساله

منم ندارم برام سواله

خواهرای من باردار بودن هیچ علایمی ندارن ن لک لانه گیزینی ن‌سینه درد ن چهرشون عوص میشه ن تهوع هیچی خداروشکر

نه عزیزم من خودم با اینکه پروژسترون مصرف میکردم علایمم کم بود. بدون هیچ علامتی هم طبیعیه. بعضیا علایمی ندارن. نگران نباش.

نه لکه بینی ندارم

نه مشکل نداره

اگه لکه بینی نداری نگران نباش عزیزم
خیلیا هستن علامت آنچنان ندارن
دنبال مشکل نگرد بهتره لذت ببری از حضورش 😉🌿

سوال های مرتبط

مامان لیمو کوچولو مامان لیمو کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان جیران و تودلی مامان جیران و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری