۵ پاسخ

یه چیز شیرین مثل بستنی بخور به پهلو چپ دراز بکش ،اگه تو یه ساعت 4 تا یا تو دو ساعت ده تا بود خداروشکر خوبه
اگه نه برو nst بده

مال منم 3 روز اصلا درست تکون نخورده دارم میمیرم از استرس هرچی چیز شیرینم میخورم بی فایدس

نگران نباش عزیزم از خود نگرانی ام ممکنه تکون نخوره
یچی شیرین بخور به پهلو چپ بخاب و حرکاتشو بشمار تو دو ساعت حداقل 8تا حرکت اگه داشت اوکیه
اگه کمتر بود برو صداقلبشو گوش کن

معمولا طببعیه اما اگه خیلی نگران بودی برو ان اس تی بده

عزیزم الان دیگه جاش خیلی تنگ شده حتما نمیتونه قشنگ تکون بخوره

سوال های مرتبط

مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان دوقلوها👬 مامان دوقلوها👬 هفته سی‌ام بارداری