سلام بالا میارم اسید معدم و خونه

۲ پاسخ

منم یه بار اینجوری شدم تو هفته ۲۵ آوردم بالا خونم میومد بعدش دیگه معده درد اومد سراغم همش حس میکنم دهنم مزه خون میده معدم از داخل میجوشه 🤕

برو دکتر خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری