خیلی اسید معدم میزنه بالا چیکار کنم ؟؟

۱۲ پاسخ

قرص پنتوپرازول، ضرر نداره واس جنین، دکتر تجویز کرد

صبر تحمل 🤣🤣منم اینجوریم آدامس بجو

دکتر این قرصو برام نوشت از فردا بخورم

تصویر

میگن یکم ماست یا موز رسیده یا چند قطره عرق نعنا با اب قاطی کنی بخوری یا نون خالی اسیدمعده رو کم میکنه به پهلو چپ دراز بکش بخصوص بعد غذا

دکتر به من فامو‌تیدین ۲۰ داد

فاموتیدین مجازی بخوری ولی میگن فراموشی میاره من که همینجوری میسازم عادت کردم☹️

برو دکتر بهت قرص معده میده منم اینجکری بودم رفتم قرص داد خیلی بهتر شدم

منم از هفته قبل شروع شده خیلی شبا درد میکشم

بعضیا با ادامس جویدن درست میشن

چیزای خنک مثل تخم شربتی و خاکشیر بخور.. البته اگه حساسیت نداری

وای منم مخصوصا شبا

سیب برای اسید معده عالیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری