اسید معدم خیلی بالاست چیکار کنم؟؟

۱۰ پاسخ

دقیقا منم‌ گاز معدم انگار تو دهنمه اصلا ی وضعی خیلی اذیتم 😑☹️

دکترم ب من قرص پنتوپرازول داد، خیلی اذیت نبودم ولی میخوردم یکم بهتر میشدم

پنتوپرازول خوبه شیر موز و یا هرکدوم تکی بخوری ناشتا عالیه ارام بخش معده اس ادویه و رب اینا زیاد نخور بعد خوردن حداقل یه ساعت بشین زود دراز نکش

قرص پنتو پرازول بخور عالیه

قرص لانزو بخر بخور دکتر به منم داد

منم تا اسید میزنه بالا یکم نون خشک میخورم

دکتر بم پنتوپرازول داده هر ۱۲ ساعت،راه طبیعیش خیاره،آب رو آتیش

وای منم
دکتر به من شربت ادی ژل و قرص فاموتیدین داد

شربت آدی ژل بخور

شربت المنیوم بخور

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی