خانما سر دلم میسووزه😫هی اسید معدم میره بالا میاد پایین چیکار کنم بهتر بشم

۷ پاسخ

سیب زمینی خام

ببین فقططط ادامس بجو

هیچی تحمل
برا من اینقدر شدیده ریه ام له کرده

آدامس بستنی این دوتا منو نجات میده فقط

ایییی منم اینجوریم ، ته استکان عرق نعنا میریزم با اب قاطی میکنم میخورم گاهیم قرص فاموتیدین ۲۰ میخورم ک دکترم نوشته

عزیزم منم اینجوریم دکترم بهم شربت آلمینیوم ام جی داده با قرص لانزو یه کوچولو بهترم.. حتما با دکترت مشورت کن

من به دکتر گفتم بهم قرص داد

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری