سلام خانما معدم خیلی میسوزه باید چیکار کنم چی بخورم بهتر بشم؟

۵ پاسخ

ماست بخور

شربت ادی ژل بعد غذا

شیر یا ماست هم خوبه

منم الان یک هفته اینجور شدم ولی قرصی نمیخورم‌همه این داروها عوارض داره تحمل میکنم به هرحال مال بار داری هستش فقط مکمل و ویتامین هامو میخورم

فاموتیدین ۴۰

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی