۵ پاسخ

شیر پاستوریزه سرد میخورم خیلی جوابه

تحملش میکنم

لاکسی ژل بخور

یافاموتیدین‌.یا راه رفتنو تحمل.یا نخوردن سالادو سبزیو ترشیو نوشابه و اینا

منم همین دردو دارم

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری