چند روزه همش اسید معدم میزنه بالا😫

۲ پاسخ

منم همینجور بودم وقتی غذا میخوردم انگار تیغ و سوزن میخوردم از دکترم پرسیدم گفت قرص لانزو بخورم الان چهار روزه راحت شدم

واااای معدم داره میسوزه چکار کنم 🥺

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری