۱۵ پاسخ

اگه دکتر داری لازم نیست.
اخرای بارداریت برو تشکیل بده واسه واکسنای بچه.
هرچی کمتر بری بهداشت بهتره

من✋🏻

من نرفتم احتمالا ۱۸ هفته برم

منم نرفتم😁

من توی بارداری نمیرم بهداشت دور و بر هم کسی نمیره توی بارداری بچه دنیا اومد برای واکسن میبریم دیگه

کار خاصی ک نمیکنن
اما برا صدا قلب خوبه
فشار گرفتن اگ دستگاه تو خونه نباشه
چک کردن وزن
مکمل هم میدن اما بهتر از داروخانه چیز خوب بگیریم
برا واکسن بچه

تحت نظر دکتر هستم،بهداشت صرفا میرم برا باز کردن پرونده

من نرفتم

منم نرفتم

من هنوز نرفتم حس رفتن ندارم

منم هنوز نرفتم

من نرفتم

من هنوز نرفتمم

مگه باید بهداشت هم بریم؟

من هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان رادوین و تودلی مامان رادوین و تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو
🙂 مامان کوچولو 🙂 هفته بیست‌وهشتم بارداری