من نرفتم کلا😂
من رفتم گفت دهکت بالاس، ثبت نامم نکرد
الان فهمیدم اصلا ربطی ب دهک نداره
من من من
منم نرفتم ولی میرم بعد انتی یا انومالی
مننننن
منتظرم واسه واکسن ۱۸ ماهگی پسرم که میرم اون موقع پرونده باز کنم 😅
الان دارم میرم 🥲🥴🥴
من که رفتم.
من نرفتم
شاید بعد آنومالی برم
اگه تو بارداری نرین واسه واکسن های بچه خیلی اذیتت میکنن من هفته قبل رفتم کلی بهم حرف زد که خیلی دیر اومدی،تازه ممکنه خودت هم نیاز به واکسن کزار داشته باشی
من رفتم یه بار کلی آزمایش نوشت گفت برو آزمایش بده هنوز ن آزمایش رفتم ن دیگه دکتر حال دارم برم خیلی حالم بده
برو عزیزم دیگه موقع خوبیه
شاید بهت طرح یسنا بدن
من اول بهمن که رفتم بهم گفت تاریخ بعدی بعد از عید بیا
خیلی اذیت نمیکنن هی بگن بیا بیا
مننننننن
من وقتی بچه به دنیا اومد احتمالا برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.