۲ پاسخ

کولیک هست، دل شون درد میکنه.طبیعی همه نوزادا دارن ،غذاهای نفخ دارخودت نخور،بعد ازداروخونه شربت گریمیچر خارجی،یا کولیکئز بگیر بهش ۵قطره بده ،گریمیچر بهتره

شیرخشک میدی؟

سوال های مرتبط